انتی حزب باد اندیمشک

انتی حزب باد اندیمشک

ما فقط به منافع شخصی خود فکر میکنیم!
انتی حزب باد اندیمشک

انتی حزب باد اندیمشک

ما فقط به منافع شخصی خود فکر میکنیم!

شیر صفتان


سگی نزد شیر آمد و گفت:با من مبارزه کن!شیر سر باز زد و نپذیرفت! سگ گفت: نزد تمام سگان خواهم گفت که شیر از مقابله با من می هراسد!شیر گفت: سرزنش سگان را خوشتر دارم از اینکه شیران مرا مسخره کنند که با سگی مبارزه کردم...         

 

 تقدیم به شیرصفتانی 

که بخاطر شکست دادن هر سگ صفتی 

خودشان را کوچک نمیکنند.

نظرات 3 + ارسال نظر
ترنم چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 00:55

حالا منظورتون کیه ؟؟؟؟؟؟
اون شیر صفت؟؟؟؟؟؟

شما دوست دارید منظورم کی باشه؟؟؟؟؟؟؟

ترنم یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 16:43

گرفتی ما رو

ترنم
جان دنبال شر هستی ها!

وبلاگ اندیمشک قهرمان چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 18:32

با سلام وآرزوی سلامتی همه مریض ها
خواهش میکنم برای سلامتی حضرت آیت الله سیدموسی میر مدرس دعا کنید.


یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ

دوستانی که پشت پرچین دلتون با خدای مهربون مناجات دارید

بیاید به نیت شفای حضرت آیت الله سیدموسی میر مدرس، این مناجات را با هم بخوانیم :


بسم الله الرحمن الرحیم
الهی بحق من ناجاک و بحق من دعاک فی البر و البحر
تفضّل علی المرضی المؤمنین والمؤمنات بالشفاء و الصحّت
بحق محمّد و آل محمّد (صلی الله علیه و اله)
آمین یا رب العالمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد