انتی حزب باد اندیمشک

انتی حزب باد اندیمشک

ما فقط به منافع شخصی خود فکر میکنیم!
انتی حزب باد اندیمشک

انتی حزب باد اندیمشک

ما فقط به منافع شخصی خود فکر میکنیم!

پت و مت شهر ما


حالا کدومشون پت هست و کدوم مت؟؟؟


نظرات 17 + ارسال نظر
ترنم دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 21:05

جالبه حزب باد رو ول کردی
بحث های شهر رو ول کردی چسبیدی به پت و مت و فوتبال
وبلاگتون هم که به روز نیست

مگه حزب باد داریم تو شهر
شهر هم انشاله به موقعش.
پت و مت جریان داره یکی از دوستان یه تشبیه بسیار جالبی داشتند چون گفتند پیام رو نزارم منم ثبتش نکردم وازش به شوخی پرسیدم کدومشون پت هست و کدومشون مت.

سید حسین مرعشی چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 18:21 http://SALAMANDIMESHK.IR

بسم تعالی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مدیریت محترم وبلاگ آنتی حــزب بــــاد اندیمشک
از شما دعوت به بازدید از پایگاه خبری تحلیلی سلام اندیمشک و عضویت در پایگاه و فعالیت در انجمن مینماییم
باشد که در کنار هم در راه اطلاع رسانی مستقل به مردم شریف اندیمشک گام های مثبت و بلندی برداریم
نشانی هــــــــــا :
SALAMANDIMESHK.ir
SALAMANDIMESHK.ir/forum
SALAMANDIMESHK.ir/register

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 21:05

حالا بگید من هم بدونم !
من کلا عاشق بحث های حاشیه ای هستم

یاد شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس اندیمشک


تکریم شهیدان، تکریم ایثار و اخلاص است؛ تکریم دل های نورانی و جان های لبریز از صفا و نورانیّت است
مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای 2/8/1378

http://andimeshkijvan.blogfa.com

andimeshkiha@gmail.com
در صورت امکان ما در سایت خود لینک نمائید
و ما را راهنمایی فرمائید

سلام
ممنون و متشکریم
موفق باشید

حاج علی پاپی جمعه 12 دی 1393 ساعت 10:30

سلام
من به عنوان یکی از شهروندان از تلاش و پیگیری شما اعضای شورای شهر که واقعا میدونم چقدر پیگیر این موضوع هستید،در هر صورت موفقیت و یا خدایی نکرده عدم موفقیت شما ازتون نهایت سپاس و تشکر را دارم.انصافا پیگیری شما در این زمینه جای هیچ شک و شبهه ای را در مورد صداقتتان بر جای نمیگذارد.شورای چهارم نشان داد که مردم با بینش دلسوزان خودشان را به درستی انتخاب کرده اند.
چگونه شخصی مثال شما از خانواده ای که هنوز در بخش و شهر به نامشان قسم میخورن،آقای شهاوند با آن سابقه درخشان و پاکی،آقای پاپی،قلاوند،خانمهای میری و میرعالی،سیدی از اولاد پیغمبر،آقای اسکندری،آقای بختیاری،آقای قلی کیانی پرتلاش،و جچه السلام باقری نتوانند این گونه باشند.ما دست تک تک شما را بوسیده و فقط و فقط اتحاد بیشترتان را در دفاع از حق مردم میخواهیم.
واقعا مردم دوستتون دارند قدر خودتون رو بدونید،من به عنوان کسی که با همه اقشار رابطه مستقیم دارم این را میگویم.
باز هم از تلاشتون سپاسگذارم


پاسخ:
از لطف شما به بنده و دیگر اعضای شورای شهر سپاسگزارم. پاچه خواری نکیسا از شورا و اقای میری ا... اکبر نکیسا بسکو دس وردار خدایا شکر که اینترنت بوجود امد تا افرادی امثال نکیسا بتوانند وبلاگی تهیه نمایند و عرض ارادت خود را نسبت به مسئولین محترم شهر برسانند پس دعا میکنیم خداوندا شهر را از دست افرادی منفور م دو بهم زن با افکار ما قبل تاریخی در امان نگهدار

سلام
حاجعلی جان تشکر از شما که مارا به فیض می رسونید ولی ای کاش به اقای نکیسا لقب پاچه خوار را نمیدادی،هرکس ایده و تفکری دارد توهین به تفکرات دیگران کاری ناپسند هست.
وبنده از اقای نکیسا پاچه خواری ندیدم.

حاج علی پاپی جمعه 12 دی 1393 ساعت 15:21

دروووووووووووووود منم ایده و نظر خومن در مورد این کامنت نوشمته مه اصلا نکیسا ن نشناسم اما د روزی که وبلاگش درست کرده غیر از توهین به دیگران و مردم اندیمشک و تفرقه اندازی بین مردم بخش الوار و اندیمشک هیچ کاری مثبتی انجام نداده یعنی شما که جز حزب بادی نیاده مین جیب باد به هرجا بوزد او نیز همراه باد میشود درنتیجه پاچه خواری نظر شخص بنده است و توهین حساب نمیشه پاچه خواری یعنی تعریف و تمجید کردن از کسی جهت منافع شخصی خود اصلا شاید شما خود نکیسا باشید رفیقی هم داشت که وبلاگی داشت بنام اندیمشک هوار که او کلا از لحاظ عقلی مشکل داشت که شناسایش کردمه از ترسش وبلاگشو تخته کرد جانا این شرح فراق ما فمسی نصفش لری نوشمه نصفش رو هم فارسی که متوجه بشی در پناه خداوند منان پیروز و سربلند باشی ده یاد گرتمه چی بنویسم

درووووووووووووووووودتان باد.
بنده خودم هستم حزب باد.
تفرقه اندازی کار بسیار زشت است که گاها دیده میشود لومپن ها از ان استفاده میکنند برای نیل به اهداف احتمالی.
اندیمشک هوار لومپن بود،مردک از ترس مرد.

نکیسا جمعه 12 دی 1393 ساعت 15:35 http://nakesa.blogfa.com/

سلام
دوست عزی اصلا ناراحتی نداره،شما هر چیزی در مورد من نوشتند تایید کنید.
بسیار ممنونم

نکیسا جمعه 12 دی 1393 ساعت 21:47 http://nakesa.blogfa.com/

سلام
حیف که بعضی از معذورات مانع از این میشه خودمونو معرفی کنیم ببینیم کی باید الان خدا رو شکر کنه که روزگار به این خوبی واسش پیش رفته و دست تقدیر مقدراتشو وفق مرادش پیش برده ولی باز هم من به جای دوستانی که گذشتشونو فراموش کردند خدا رو شکر میکنم .....
بگذریم
من چندین ساله که در عرصه خبر رسانی به طرق مختلف فعالم چه با اینترنت و چه بی اینترنت از اوضاع شهر مطلع بودم و در نقد مسئولین هم هیچ وقت کوتاهی نداشته و ندارم.
ولی خوب شد که معنی پاچه خواری رو هم فهمیدیم.من برام فرقی نمیکنه که کی خطا داشته باشه،بدون رو در وایسی نقدش میکنم و بدون رو در وایسی هم خوبیها رو به اطلاع میرسونم حالا هر کی میخواد خوشش بیاد و یا بر عکس
در رابطه با شورا قسم میخورم که وابستگی به هیچ کدوم ندارم ولی از اینکه این دوره از همه دوره ها بهتر بوده شمی نیست و به دلیل شناختی که هم از اعضا و هم از خانوادهاشون داشتم مصر بر حرفم هستم بدون هیچ چشم داشتی چون اصلا منو نمیشناسن که توقعی داشته باشم.
ولی این آقای حاج علی هنوز مشهد نرفته از یک مسئله ناراحته و اون هم جوابیه ایه که به هتاکیاشون نسبت به بچه های بخش الوار داشتم و چون خودش میدونه که اون کلمات فقط شامل حالش میشن از دست من ناراحته

داداشی شنبه 13 دی 1393 ساعت 08:15

سلام آقا مجتبی
حیف نیست که این عبارات را در مورد خودت می نویسی و سپس جواب می دهی
کاش این هنر و قلم شیوار درست استفاده می کردی
شاید مشکلی از این مردم وشهرمان را حل می کردی
در کل موفق باشی
"""" نظر خصوصی """

عزیزم مجتبی دیگه کیه؟اشتباه گرفتی؟

حاج علی پاپی یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 12:26

درود بر همشهریان گرانقدر
جناب نه کی سا
شما از عذر و عذر و معذورات فکر نکنم چیزی بدانید در ضمن شما اگر از چیزی یا کسی نمی ترسید می توانید خود را کاملا معرفی کنید متاسفانه روزگار هم به این خوبی که شما از ان دم می زنید نیست چون شهر وضعیت بسیار وخیمی دارد و روزهای بسیار حساسی را سپری می کنند شاید شما در رفاه کامل باشید و از این اتفاغات غافل .
دوستان شما را من در جریان گذشته انها نیستم که تقدیر با انها چه کرده که گذشته شان را فراموش کرده اند

حاج علی پاپی یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 14:34

(2)
دوستان شما را من در جریان گذشته ان ها نیستم که تقدیر با انها چه کرده که گذشته شان را فراموش کرده اند.
شما کاملا مشخص است که در همه عرصه ها فعالیت دارید و کاملا مشخص است که از هر طریقی که بتوانید خبر رسانی مکنیددر این مورد شکی ندارم ولی نقد مسئولین ؟؟؟؟ جای بسی تعجب دارد حال نظراتمتفاوت است در مورد نقد بسیار خرسندم که معنی پاچه خوار را فهمیده اید

حاج علی پاپی یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 14:43

(3)
شما کلا با کسی رو در وایسی بقول خودت ندارید و معمولا خوبیهای دیگران را زیاد میگوئید البته بر اساس کارها و مقاصدی که در فکر شما می باشد
منم قسم میخورم اعضائئ شورای شهر از لحاظ خانوادگی افراد بسیارخوشنام و خوبی هستند در این مورد شکی نکناین روزا قسم زیاد خورده می شود و از لحاظ انجام و هماهنگی و ماده و تبصره بله قبول دارم که از همه دوره ها بهتر بوده

حاج علی پاپی یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 14:49

ولی تا به امروز یک کار مفید و اجرایی از انها من ندیده ام و اخرش هم اون انتخاب شهردار و عوض کردنش و اتفاقات بعد از اون پس مصر باش وچشم هم داشته باش چون انسان بدون چشم نابینا یا همان روشن دل (که دومی به کار شما نمی خورد ) در پیدا کردن راه به مشکل بر میخورد و می رسیم به اینجانب حاج علی پاپی که با این وضعیت اقتصادی ترجیح می دهم هزینه سفر به مشهد را به چند نفر که به نان شبشان محناج هستند بدهم.

حاج علی پاپی یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 15:40

(4)
اتفاقا به مسئله خوبی اشاره کردید شما در وبلاگتان بار ها گفته اید که مدیر وبلاگ عوض شده ومن کسی دیگر هستم این از یک مورد دروغ گویی وریا کارییت
اگه من هتاکی کرده ام چرا وبلاگ شما مطالب گذشته خود را کاملا حذف کرده تا اقایون محترم قضاوت بکنند تفرقه انداز که بهت می گویم برای این مسائل است این یکی از سیاستهای پست و کثیفی است که شما در پیش گرفته اید اختلاف در شهر بین بچ های بخش الوار و اندیمشکی های قدیمی و تجزیه اندیمشک

حاج علی پاپی یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 15:45

(6)
اما ما همه اندیمشکی هستیم بخش الوار و اندیمشک قدیم وجدید نداریم شهرستان اندیمشک همه دوست و برادر
اینم از ماهیت پست و رذل شما که نشان دهنده بهم ریختن شهر و تفرقه بین مردم هستید پس ان جمله باد به هرجا بوزد شما نیز با ان همراه خواهید شد جمله بدی نبود
سپاس و درود بیکران بر مردمان شهر اندیمشک و همه طوایف اتحاد رمز پیروز و از بن بست خارج شدن شهر اندیمشک

حاج علی پاپی دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 15:28

خدا کامنتیامه تایید کو حزب باد خداهه خداه

سلام شرمنده دیر تایید کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد